Capital.ba

H&M robu ne prodaje ni na sniženju

02.07.2018. / 10:10

STOKHOLM – Švedski gigant H&M ima veliki problem s viškovima zaliha, odnosno neprodate robe.

Prema pisanju CNN-a, H&M je u posljednjem kvartalu imao zalihe neprodate robe od čak četiri milijarde dolara. To je gotovo petina ukupne vrijednosti njihove robe. Zalihe su povećane za 13 odsto u odnosu na isti period prošle godine.

Ogromne količine neprodate robe, koje stalno rastu, dovele su do pada profita za čak 28 odsto ove godine, navodi CNN.

“Višak robe postao je veliki problem za ovu kompaniju”, rekao je Adam Kohran, analitičar “Citija”.

Kako bi riješio ovaj problem, H&M je pripremio nekoliko strategija. Kohran je rekao da će kompanija nuditi popuste na tržištu, kako u prodavnicama, tako i online.

Osim toga, kako je rekao, kompanija takođe može prodati zalihe maloprodajnim lancima gdje H&M nije prisutan. Naime, kompanija planira naredne godine smanjiti zalihe sa 18 odsto na 12 do 14 odsto.

H&M je saopštio da će odjeća koja se ne proda biti donirana ili reciklirana. Analitičari navode da je jedan od razloga viška robe što je kompanija presporo ušla u sektor online prodaje.

Dionice firme ove godine su pale za 18 odsto. Div brze mode je zbog rekordnih četiri milijarde dolara vrijednih neprodatih proizvoda zabilježio pad profita već četvrti kvartal zaredom te će morati imati još manje cijene. Agencije

 

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!