H&M prihvata staru odjeću – običan markentiški trik?
04.03.2013. / 7:25
ŠTOKHOLM, Švedski lanac odjeće H&M pokrenuo je inicijativu za prikupljanje stare odjeće. ‘H&M svjesno – za više održivosti i u modi’ – glasi slogan ove modne kuće koja je posebno popularna među mladima. Čist marketing, kažu kritičari.
Kupci švedskog modnog lanca H&M od sredine februara mogu u prodavnice ove modne kuće da donose stare stvari od tekstila. Zauzvrat dobijaju kupon za popust na nove stvari. Ova akcija se sprovodi širom svijeta, a u Njemačkoj je trenutno uključeno 80 filijala.
U H&M može da se donosi odjeća svih firmi, i u svakom stanju, može i pocijepana. “Mi želimo da činimo nešto dobro za životnu sredinu”, kažu u ovoj modnoj kući.
Od starog – novo
Svake godine tone tekstila se baca u smjeće i završava na deponijama. Međutim i do 95 odsto ovih odjevnih predmeta može ponovo da se nosi ili da se reciklira, kažu u H&M. “Mi našim kupcima želimo da ponudimo jednostavan način da se otarase svoje stare odjeće. Dugoročno, imamo viziju da od starog ponovo napravimo novo”, rekla je portparolka H&M. Agencije
Tagovi: inicijativakriticarilanac odjece h&mmarketingprikupljanje stare odjece
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]