Capital.ba

H&M otvorio onlajn prodavnicu u Španiji

21.08.2014. / 16:54

H&MMADRID, Švedski modni gigant H&M pokrenuo je u Španiji onlajn prodavnicu, u nastojanju da se suprotstavi oštroj konkurenciji na tamošnjem tržištu i rivalima poput modne kuće Zara.

H&M, koji je u odnosu na rivale bio sporiji u pokretanju onlajn prodavnice, investirao je sada velike količine sredstava u poslovanje preko interneta i planira da naredne godine otvori onlajn prodavnice u osam do deset tržišta, prenosi list “Ekonomik tajms”.

Poslije Španije, H&M će otvoriti onlajn prodavnicu u Italiji i Kini. Tanjug

Share Tweet Preporuči

Tagovi:

Povezane vijesti

Komentari

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!