Capital.ba

H&M lansira novu marku

02.02.2013. / 12:31

H&MPARIZ, Švedski modni gigant H&M lansirao je novu, luksuzniju robnu marku pod nazivom “End ader storiz” (& Other Stories) koja će se zasad prodavati samo u buticima u Parizu, Londonu i Milanu.

Grupa H&M je saopštila da je novi brend rezultat pažljivog kretivnog procesa koje je trajalo više od dvije godine, u studijima u Stokholmu i Parizu. Stilisti su iskusni profesionalci iz Švedske i Francuske, ali nije angažovan nijedan poznati modni kreator, piše francuski Mond.

Kompanija koja svake godine otvara stotinjak novih radnji u svijetu, i koja sada broji oko 2.800 prodajnih adresa širom svijeta, stil svoje nove marke predstavila je kao minimalistički, sa čistim efektima, ali manje strogim, urbaniji i prefinjeniji.

Svaka mini linija sadrži odjeću, tašne, cipele, ali i nakit, modne dodatke i parfeme, na šta je ovoga puta stavljen poseban akcenat, navodi list. Cijene ovih proizvoda biće malo veće u odnosu na uobičajene cijene u H&M prodavnicama, obzirom da će se u buticima nove marke prodavati nešto luksuznija roba. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!