Capital.ba

Građani slabo prepoznaju bh. proizvode

31.05.2010. / 8:20

SARAJEVO,  Veliki broj građana ne prepoznaje domaće proizvode na policama trgovina i stoga su sajmovi prilika da bolje upoznaju bh. proizvođače i njihov asortiman.
Ovo je poruka izlagača Trećeg sajma domaće privrede, koji je u protekla dva dana održan u Vilsonovom šetalištu u Sarajevu u organizaciji Udruženja “Kupujmo i koristimo domaće-kvalitetno proizvedeno u BiH” i opštine Novo Sarajevo.
Sajam je okupio 53 domaće kompanije iz oblasti prehrambene industrije, hemije, tekstila, građevinarstva, turizma te uslužnih djelatnosti.
“Veliki trgovinski deficit BiH te navala inostranih marketing giganata na domaće tržište razlozi su zbog kojih domaće firme nastupaju u zajedničkoj promociji na sajmovima domaće privrede koje organizujemo”, kaže Admir Kapo, predsjednik Udruženja “Kupujmo i koristimo domaće-kvalitetno proizvedeno u BiH”.
Napominje da znak udruženja ima 410 firmi članica, od čega je 88 usvojilo znak bh. kvaliteta. U proteklih tri i po godine znak bh. kvaliteta ponijelo je oko 10.000 artikala.
Kompanija “Majevica” Srebrenik predstavila se svojim snek programom.
“Ovo je dobra prilika za promociju naših proizvoda koji su prepoznati kao kvalitetni. Upravo smo sa nedavno održanog Novosadskog sajma donijeli medalju za kvalitet”, kaže Haris Džogović, uposlenik ove kompanije.
Podsjeća da je “Majevica” jedna od rijetkih firmi u BiH u kojoj je uspješno okončan stečaj, a da proizvodnja nije prekidana. Istovremeno, njeni proizvodi pronašli su put na brojna izvozna tržišta.
Predstavnici “Vega-mixa” iz Živinica izuzetno su zadovoljni sajmom i zainteresovanošću građana za njihove proizvode.
“Ovaj tip sajma ima efekta s obzirom na to da građani često nisu upoznati sa domaćim proizvodima, oslanjaju se na strane kupujući ih po inerciji”, kaže Advija Hadžić, uposlenica “Vega-mixa”.
Kompanije “Bimal” i “Studen-Agrana” predstavile su svoje šampionske robne marke suncokretovo ulje i šećer.
“Podržavamo rad Udruženja ‘Kupujmo, koristimo domaće’ jer je mu je kvalitet proizvoda na prvom mjestu, a onda činjenica da se radi o domaćim prozvodima. Samo tako možemo biti konkurentni na domaćem i inostranom tržištu”, kaže Nataša Pucar, predstavnica ovih dviju kompanija.
Udruženje “Kupujmo i koristimo domaće-kvalitetno proizvedeno u BiH” organizovaće sličan sajam u Sarajevu i početkom juna. Nezavisne novine

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Građani slabo prepoznaju bh. proizvode

    1. mile

      Ha,ha domace?? A sta je domace::: npr mesna industrija Impro iz prijedora uvozi meso iz inostranstva,Lijanovici uvoze govedinu iz Juzne Amerike!!! I ovde ih samo prokuhaju,umotaju i sad to su “”domaci proizvodi””!! ma p… im m.. NE KUPUJTE DOMACE STO NIJE DOBRO A 80% STVARI NEVALJA NISTA!!!!!!!!!!!!