Capital.ba

Francusko tržište proizvoda za bebe oslabilo 3,0 odsto

11.11.2015. / 11:14

bebePARIZ, Kupovine proizvoda za novorođenčad smanjene su u Francuskoj u prvoj polovini ove godine za 3,0 odsto u odnosu na isti period 2014, što se duguje padu nataliteta, ali i ekonomskoj krizi.

Tržište proizvoda za bebe bilježi značajne turbulencije u prvoj polovini 2015, paralelno s padom nataliteta, na šta je najviše uticala ekonomska kriza koja i dalje traje, navodi se u studiji Udruženja proizvođača opreme za bebe (FJP), a prenosi francuski list Figaro.

Na slabost ovog tržišta, kako se navodi, uticala je i odluka Vlade da se pomoć domaćinstvima s najskromnijim primanjima, u vrijednosti 932 evra, umjesto u sedmom mjesecu trudnoće, isplaćuje dva mjeseca nakon rođenja bebe. Inače, za opremanje novorođenčeta francuska porodica prosječno troši 1.500 evra.

Kako se dalje navodi u studiji, tržište proizvoda za bebe, kao i sve druge sektore, nije mimoišla kupovina polovnih artikala putem interneta. Prema tom istraživanju, skoro svaka druga mama već je kupovala ovakve proizvode putem interneta, budući da su njihove cijene na regularnom tržištu dosta visoke. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!