Capital.ba

Focus najprodavaniji? U Toyoti tvrde da nije

27.10.2013. / 6:40

ford - tojotaTOKIO, Nakon što je Ford objavio da je Focus najprodavaniji automobil na svijetu u prvoj polovini 2013, oglasila se i Toyota tvrdeći da tu poziciju zauzima njen model, Corolla.

Neslaganja oko toga čiji je model najprodavaniji na svijetu ova dva proizvođača imala su i 2012. Tada je Ford, pozivajući se na podatke američke agencije Polk, saopštio da je Focus u 2012. godini nadmašio Toyotu Corollu, da bi japanski proizvođač izašao u javnost sa drugačijim podacima po kojima je Corolla broj 1 u svijetu po prodaji.

Polemika se nastavlja i u 2013, s obzirom da se Toyotina računica ponovo ne slaže sa onom do koje je došao Polk, a koju je prenio Ford. Prema podacima ove američke agencije koja prati prodaju automobila u svijetu, za Focus se u prvih šest meseci 2013. odlučilo 589.709 kupaca, što ovaj automobil čini globalno najprodavanijim modelom u tom periodu.

Toyota je ubrzo iznijela svoje neslaganje sa ovim podatkom. U saopštenju koje je objavio Detriot News, japanski proizvođač tvrdi da je u prvoj polovini godine kupcima širom svijeta isporučio 590.760 Corolla, što je za oko 1.000 automobila više u poređenju sa brojem prodatih Focusa.

Do neslaganja u brojevima najvjerovatnije je došlo zbog toga što Polk u svoje rezultate nije uključio podatke sa svih svjetskih tržišta, smatraju u Toyoti. U Polku, međutim, odlučno stoje iza brojeva koje su objavili i kažu da nemaju običaj da komentarišu pojedinačna saoštenje proizvođača automobila.

U svakom slučaju, Toyoti za utjehu ostaje činjenica da će gotovo sigurno i 2013. ostati najveći proizvođač automobila na svijetu, kao i kompanija sa najviše prodatih vozila, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

Tagovi:

Povezane vijesti

Komentari

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!