Capital.ba

Filipović: “Delta Maxi” biće lider u BiH

24.09.2008. / 8:10

BANJALUKA, Srbijanska kompanija “Delta Maxi”, u vlasništvu najbogatijeg Srbina Miroslava Miškovića, ima za cilj preuzimanje liderske pozicije u oblasti maloprodaje u BiH bez obzira na nadolazeću konkurenciju, kazao je Dragan Filipović, generalni direktor te kompanije.
 
On je rekao da “Delta Maxi” u narednom četvorogodišnjem periodu planira otvaranje 50 novih maloprodajnih objekata različitih veličina u šta će biti investirano oko 200 miliona evra.
    Kako ocjenjujete poslovanje “Delta Maxija” u BiH u prvoj godini po dolasku?
FILIPOVIĆ:
Želeo bih da istaknem izuzetno zadovoljstvo ostvarenim rezultatima u prvoj godini poslovanja u BiH. Realizovali smo izuzetno dobru poslovnu saradnju sa dobavljačima sa ovog tržišta, a jedan od prioriteta u budućem periodu biće i uključenje većeg broja dobavljača sa teritorije BiH u asortiman “Delta Maxija” na svih sedam tržišta na kojima poslujemo. Tako će se na pravi način osetiti sinergija našeg sistema i lokalnih proizvođača.
    Kakvi su planovi “Delte” na tržištu RS i BiH u oblasti maloprodaje, odnosno kakva je dinamika otvaranja novih tržnih centara i vrijednost investicija?
FILIPOVIĆ:
“Delta Maxi” je ušao na tržište RS prošle godine, kroz akviziciju lidera na tom tržištu firme “Tropic”. U međuvremenu smo prebrendirali pet maloprodajnih objekata u brendove “Maxi” i “Tempo”. Danas otvaramo renovirani objekat u Banjaluci, naš najveći centar koji se prostire na 8.000 kvadrata. Novi objekat pod imenom “Tempo” biće pravo osveženje za sve potrošače iz Banjaluke i iz šireg regiona. Njegova najznačajnija karakteristika je da će imati izuzetno širok asortiman i, što je najvažnije, najniže cene u celoj BiH. Takav je uostalom slogan pod kojim radi “Tempo” – “Najniže cene na tržištu – najveća kupovina i ušteda”. Na dan otvaranja imaćemo i brojna iznenađenja i nagrade za naše potrošače, ali da ne otkrivam sve detalje, pozivam ih da se sami u to uvere.
Trenutno u BiH imamo 15 maloprodajnih objekata u osam gradova, a nameravamo u sledeće četiri godine da otvorimo još 50 objekata različitih formata i dodatno investiramo oko 200 miliona evra. Naše su ambicije da budemo lider na teritoriji cele BiH i siguran sam da ćemo to i ostvariti u narednom periodu.
    Da li promjena brenda trgovačkog lanca “Tropic” u “Maxi” i “Tempo” nosi i neke suštinske promjene?
FILIPOVIĆ:
Sama promena brenda ne znači samo skidanje jednog i stavljanje drugog znaka na objekat. Ona znači suštinsku promenu u pristupu maloprodaji i promeni unutrašnjeg izgleda prodavnica odnosno rasporeda artikala unutar objekta. “Delta Maxi” je moderan, evropski maloprodajni lanac koji je izuzetno brzo i mnogo napredovao u primeni novih tehnologija maloprodaje koji se primenjuju u razvijenim zemljama zapadne Evrope. Mi ne preslikavamo ta rešenja, nego ih prilagođavamo i modifikujemo u odnosu na lokalitet na kojem otvaramo objekat. Siguran sam da će naši potrošači primetiti i biti prijatno iznenađeni onim što će doživeti kupujući u novom “Tempu” u Banjaluci, ali i u ostalim našim objektima širom BiH.
    Da li dolazak novih regionalnih trgovačkih lanaca u Banjaluku, poput “Mercatora” i “Peveca”, može ugroziti poziciju “Delte”?
FILIPOVIĆ:
Poštujemo konkurenciju koja je prisutna i koja će tek stići u Banjaluku i ostale gradove BiH. Posmatrano iz ugla veće borbe za potrošače, konkurencija je svuda dobrodošla, jer donosi inovacije, više kreativnosti, ali zahteva i stalno dokazivanje u borbi za privlačenje potrošača. Ponavljam da su naši planovi da budemo lideri i od tih planova ne odustajemo bez obzira na to ko će se od konkurencije pojaviti na ovom tržištu.
Ugovor za “Bosku” do kraja godine

    Kada će konzorcijum “Delta Real Estatea” i “Zekstra grupe” sa Vladom RS potpisati ugovor o privatizaciji banjalučke Robne kuće “Boska” i kakvi su planovi za tu firmu?
FILIPOVIĆ:
Što se tiče RK “Boska”, očekujemo potpisivanje ugovora do kraja godine i nameravamo da početkom sledeće godine počnemo renoviranje robne kuće.
    Da li će i kada “Delta” početi s najavljenom izgradnjom šoping mola u Banjaluci planirane površine 30.000 kvadrata?
FILIPOVIĆ:
“Delta Real Estate”, jedna od članica “Delta M grupe”, počinje izgradnju šoping mola sledeće godine, a nameravamo da ga otvorimo tokom 2010. To će biti zaista izuzetan objekat, jedan od najvećih i najmodernijih šoping molova u regionu. Nezavisne N.

Preuzimanje dijelova teksta ili teksta u cjelini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.capital.ba
Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!