Capital.ba

FIAT-ova kampanja za bezbjedniju vožnju

17.07.2013. / 6:40

fiatTORINO, Kada je bezbjednost u vožnji u pitanju, napredak tehnologije donio je mnogo inovacija, ali istovremeno i potencijalnih opasnosti u vidu smartphone i tablet uređaja koji su sve češći uzrok saobraćajnih nesreća.

Time je otvoren prostor za društveno angažovane kampanje koje na jednostavan i efektan način upozoravaju vozače na opasnost korišćenja ove vrste uređaja u vožnji.
U borbi za bezbjednost svih učesnika u saobraćaju sve više se ujedinjuju portali, proizvođači tehničkih uređaja i, naravno, sami proizvođači automobila.

FIAT je u saradnji sa brazilskim ogrankom marketinške agencije Leo Burnett pokrenuo jednostavnu kampanju za poboljšanje bezbjednosti saobraćaja u toj zemlji.
Minimalistički crno-bijeli dizajn plakata šalje veoma jasnu poruku onima koji, recimo, pišu ili čitaju poruke na svom mobilnom uređaju dok voze:

“U vožnji ćemo vidjeti ili slova ili djevojčicu, ili slova ili psa, ili slova ili autobus”.
Bez kapljice crvene tečnosti ili pretjerano emotivnih i često mučnih prizora, FIAT je svoju poruku poslao, dok na vozačima ostaje da svoje ne šalju, makar dok su za volanom, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!