Capital.ba

Ferrari najmoćniji brend, Amazon najvredniji

31.01.2019. / 10:20

LONDON – Italijanski proizvođač automobila Ferrari ponovo je osvojio titulu najmoćnijeg svjetskog brenda, prema najnovijem izvještaju “Brend Fajnens Global 2019”, predstavljenom na upravo završenom Svjetskom ekonomskom forumu u Davosu.

Ferrarijev propinjući konj je tokom prošle godine u kategoriji Indeks snage brenda (BSI) povećao svoj skor za tri poena, sa 91,5 na 94,8 od mogućih 100, pretekavši MekDonalds, Koka-Kolu, Lego i Dizni, navodi se u izvještaju objavljenom na veb sajtu kompanije Brend Fajnens, koja mjeri vrijednost 500 najvećih svjetskih robnih marki.

Ova “ikona” među automobilskim brendovima je posljednji put ponijela titulu najmoćnijeg svjetskog brenda 2014. godine.

“Kao najkvalitetniji svjetski proizvođač luksuznih vozila, Ferari ima neuporedivi nivo prepoznatljivosti brenda, koji podržava izvrsnost dizajna i inovacija. Logotip propetog konja je savršeni simbol snage i vitalnosti brenda, koji planira nove modele i dopire izvan auto-industrije”, naveo je Dejvid Hejg, generalni direktor kompanije Brend Fajnens.

Kada je riječ o vrednosti brenda, na čelu liste nalazi se američki internet trgovac Amazon sa iznosom 187,9 milijardi dolara (rast od 24,6 odsto u odnosu na 2018.), drugi je Appl sa 153,6 milijardi dolara (+5,0 odsto), a treći Google sa 142,7 milijardi dolara (+18,1 odsto).

Microsoft se popeo sa šeste na četvrtu poziciju s vrijednošću brenda od 119,6 milijardi dolara (+47,4 procenta), potisnuvšI Samsung na peto mjesto. Vrijednost brenda ovog južnokorejskog tehnološkog giganta je smanjena za 1,1 procenat na 91,3 milijarde dolara.

Vrijedan pomena je skok kineskog Huaveja, koji se s rastom vrijednost brenda od 63,7 odsto na oko 62,3 milijarde dolara, probio sa prošlogodišnjeg 25. mjesta na 12. poziciju. Nezavisne novine

 

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!