Capital.ba

Ferari najmoćniji brend na svijetu

19.02.2013. / 9:14

ferariNJUJORK, Po rezultatima nove studije, Ferari je, pomalo iznenađujuće, najmoćniji brend na svijetu ispred giganata kao što su “Gugl” i “Koka-kola”.

Propinjući konj iz Italije je osvojio prvo mjesto u kategoriji snage brenda, dok je u kategoriji sveukupne vrijednosti brenda ubjedljivo prvo mjesto odnio “Epl”.
Pri procjenjivanju snage brenda u obzir su izeti parametri poput prosječnog prihoda od svake mušterije, sredstva potrošena na marketing, lojalnost mušterija, itd., po kojima je Ferari, među 500 drugih kompanija izbio na sam vrh liste, prenose agencije.
Sa druge strane, kada je riječ o ukupnoj vrijednosti brenda, sa “samo” 3.6 milijardi dolara, Ferari predstavlja čist prosjek.
“Uvijek je zadovoljstvo biti prvi na listama, pogotovo kada su u konkurenciji neke od najpoznatijih kompanija na svijetu”, izjavio je predsjednik Ferarija, Luka di Montecemolo.

Pet najmoćnijih brendova:
1) Ferari
2) Gugl
3) Koka-kola
4) PwC
5) Hermes

Pet najvrednijih brendova:
1) Epl – $87.3
2) Samsung – $58.8
3) Gugl – $52.1
4) Majkrosoft – $45.5
5) Volmart – $42.3
*vrijednost izražena u milijardama dolara

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!