Capital.ba

“Fejsbuk” gradi novi identitet u budućnosti

04.02.2014. / 13:48

Mark-Zuckerberg-Facebook--007VAŠINGTON, Direktor društvene mreže “Fejsbuk” Mark Zukerberg izjavio je da se budućnost njegove kompanije i tehničke inovacije neće nužno zasnivati na “stvarnom identitetu” korisnika.

Zukerberg je u intervjuu povodom desete godišnjice od pokretanja “Fejsbuka” rekao da za korištenje novih proizvoda njegove kompanije možda neće morati da se koristi korisničko ime i šifra sa popularne društvene mreže.

“Definitivno smatram da smo došli do tačke kada ne treba da zasnivamo stvari na stvarnim identitetima. Ako ste stalno pod pritiskom stvarnog identiteta, to onda postaje teret. Stvari su danas više uravnotežene nego prije deset godina. Mislim da je to dobra stvar”, rekao je Zukerberg u intervjuu “Blumbergu”.

On je rekao da njegov desetogodišnji plan ne podrazumijeva izgradnju infrastrukture za kompjuterske usluge, po ugledu na “Amazon”, niti nosive kompjutere, kakve razvijaju “Gugl” i “Epl”.

Zukerberg kaže da je njegova misija širenje pristupa internetu milijardama ljudi koji sada ne mogu da koriste svjetsku mrežu, kroz inicijativu koju je pokrenuo u saradnji sa “Samsungom”, “Kvalkomom” i “Eriksonom”.

Direktor “Fejsbuka” priznao je da društvena mreža trenutno ne donosi zaradu kakvu očekuju investitori.

On je za ovu godinu najavio najmanje šest novih servisa, od kojih će jedan biti integrisan u “Fejsbuk grupe” i omogućiće članovima da njihova komunikacija bude privatna.

Upravo predstavljena aplikacija “Fejsbuk pejper” sugeriše da budućnost kompanije leži izvan same društvene mreže, koju često kritikuju da se pretvorila u svijet zatvoren u samog sebe.

“Mislimo da postoje različiti načini na koje ljudi žele da dijele informacije i da primoravanje ljudi da svi budu dio jedne plave aplikacije nije dobar format za budućnost”, rekao je Zukerberg.

“Fejsbuk” danas ima 1,23 milijardi registrovanih članova, a 750 miliona ljudi koristi ga svakog dana. Procjenjuje se da se na mrežu svakog dana postavi 350 miliona novih fotografija i da korisnici provedu na “Fejsbuku” 20 odsto ukupnog vremena koje provedu na internetu.

Share Tweet Preporuči

Tagovi:

Povezane vijesti

Komentari

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!