ENERGETIKArs.com Prvi poslovni portal u Republici Srpskoj - CAPITAL.BA

Fejs se bori da bude ozbiljna informativna platforma

Objavljeno u TELEKOMUNIKACIJE i IT, VIJESTI IZ SVIJETA

fejsbukVAŠINGTON, Društvena mreža Fejsbuk je objavila da će uvesti promjenu u algoritam koji reguliše niz aktuelnih informacija na profilu njenih korisnika.

Na “meti” su članci privlačnog naslova koji daju malo informacija kako bi podstakli čitaoca da mišem klikće na prikazani link, objavljeno je danas na veb sajtu lefigaro.fr.

Ta vrsta publikacija, kako je naveo Fejsbuk, privlači veliki broj klikova, što znači da se one češće pojavljuju na vrhu niza sa aktuelnostima korisnika te mreže, a vremenom takvi članci mogu zatrpati ono što objave prijatelji korisnika i stranice koje ih zaista interesuju.

Fejsbukov potez usmjeren je na članke u nizu sa aktuelnostima koji su lošeg kvaliteta.

Ukoliko neka osoba klikne na link i vrati se odmah na Fejsbuk, to znači da, kako je navela ta mreža, tamo nije pronašla ono što je htjela.

Da bi odredila loše sadržaje, mreža će mjeriti vrijeme provedeno van svojih stranica, kao i broj primljenih lajkova i komentara.

Fejsbuk na taj način ponovo potvrđuje svoju volju da postane ozbiljna informativna platforma i tako privlači oglašivače. Tanjug

Ključne riječi:  , , , ,

Komentari |


Komentari (0)

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

(obavezno)

Pravila komentarisanja

Slobodno komentarišite, kritikujte i izrazite svoje mišljenje,

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

A- A A+