Capital.ba

Facebook mijenja izgled

09.01.2013. / 7:10

fejsbukNJUJORK, Društvena mreža Facebook ponovo mijenja izgled timelina tako što umjesto dvije kolone, uvodi samo jednu.

Fejsbuk je početkom novembra 2012. godine obavio testiranje tog novog izgleda timeline profila, tako što je sve stavio u jednu centralnu kolonu.
Od početka ove godine, prvom talasu korisnika bez prethodnog obavještenja se pojavio novi timeline sa jednom kolonom, koji u lijevom dijelu stranice prikazuje statuse i objave korisnika, dok se sa desne, samo na vrhu, nalaze boksovi sa Recent Activity, Friends, Photos, Likes (Pages), Places i aplikacije poput Slideshara, Pinteresta, FourSquara i Instagrama.
Donji desni dio timelinea ne popunjava se korisničkim objavama ili statusima, pa je na tom mjestu, ogromna rupa neiskorišćenog prostora, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!