Capital.ba

Facebook je 11 kompanija pokušalo kupiti još na samom početku

12.01.2016. / 11:20

facebookNJUJORK, Prema zvaničnim podacima, Facebook danas ima 1,5 milijardi aktivnih korisnika svakog mjeseca. Na samom početku mnogi su uvidjeli da je Facebook perspektivna kompanija te su bili spremni kupiti tada mali start-up biznis Marka Zuckerberga.

Prvi pokušaj kupovine Facebooka zabilježen je još u junu 2004. godine, samo četiri mjeseca nakon pokretanja kompanije. Zuckerberg je ponudu od 10 miliona dolara glatko odbio.

Facebook je pokušao kupiti i Friendster, ali se transakcija nikada nije ostvarila, piše Business Insider.

Ponudu je još 2004. dao i Google koji je želio da kupi Facebook ili da Zuckerberg počne raditi zajedno sa stručnjacima iz Googlea.

U 2005. godini kompanija Viacom je ponudila 75 miliona dolara, a iste godine direktor kompanije MySpace Chris DeWolfe se interesovao za kupovinu Facebooka.

Istu ideju o kupovini Facebooka imala je i kompanija News Corp ali je direktor ove kompanije bio zabrinut da bi broj korisnika Facebooka mogao stagnirati.

Viacom nije odustajao od Facebooka pa je interes za kupovinu pokazan i 2005. godine ali s istim rezultatom. Iz Viacom su bili uporni pa su pokušali i 2006. godine ponudivši 1,5 milijardi dolara ali su iz Facebooka tada tražili 2 milijarde.

Kupovinu Facebooka pokušao je i NBC, a 2006. Yahoo je nudio milijardu dolara što je uprava Facebooka odbila nakon desetominutne debate. Yahoo je još jednom pokušao ponudivši više od milijardu dolara ali bezuspješno.

Kupovinu Facebooka pokušao je i AOL te Google ponovo.

Microsoft je pokušao kupiti Facebook u nekoliko faza, ali izuzev udjela od 1,6 kupljenog za 250 miliona dolara dalje se nije otišlo. Klix.ba

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!