Evropa pogodna za ravoj web 2.0 kompanija
09.12.2007. / 8:30
LONDON, Evropa nema svoju Silicijsku dolinu – jedinstvenu geografsku lokaciju na kojoj se spajaju novac i veze slijedom kojeg nastaju Internet giganti kao što su Google i Facebook, ali stari kontinent ipak se pokazao kao plodno tlo za razvoj Web 2.0 start-up kompanija, koje nude novu generaciju Internet usluga, piše Business Week.
Mnogi su pokretači evropskih Web 2. startup kompanija započeli kao “serijski biznismeni ” koji su izgradili jednu ili više kompanija. Dobar je primjer Pierre Chappaz, osnivač Internet stranice za uspoređivanje cijena na Internetu “Kelkoo”, koji je 2004. prodan Yahoo!-u za više od 700 miliona dolara. Chappaz je postao predsjednik Yahoo! Evrope te jedan od izvršnih direktora francuske start-up kompanije NetVibes, koja korisnicima pomaže da svoje Internet stranice podešavaju po svom ukusu. Chappaz je već pokrenuo novi projekt, Wikio, evropski blog i pretraživač medija, konkurirajući tako Diggu, Topixu i Technoratiju.
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]