Evro Dizni povećao gubitak, polaže nade u novu atrakciju
07.05.2014. / 19:33
PARIZ, Kompanija “Evro Dizni” (Euro Disney) u Parizu u prvoj polovini fiskalne 2013/2014. godine povećala je neto gubitak 16 odsto u odnosu na isto razdoblje godinu ranije, tako da je on iznosio 126,2 miliona evra, saopšteno je iz te kompanije.
Kao uzrok povećanja gubitka, ova firma-kćerka američke kompanije “Volt Dizni” (Walt Disney Company) navela je pad standarda i nepovoljan kalendar praznika, prenio je francuski list 20 minit.
Prihodi su u istom periodu opali šest odsto, na 533,3 miliona evra, usljed slabije posjete francuskih, britanskih i španskih turista, kao i manje popunjenosti kapaciteta hotela.
Poslovodstvo kompanije je ipak optimistično u pogledu nastavka poslovne godine, jer očekuje veći broj posjetilaca iz Španije i Velike Britanije, i nada se uspjehu nove atrakcije Ratatuj (Ratatouille), koja će biti aktivirana ovog ljeta. Tanjug
Tagovi: evro diznigubitakparizpovecanje
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]