Capital.ba

Evro Dizni povećao gubitak, polaže nade u novu atrakciju

07.05.2014. / 19:33

evro dizniPARIZ, Kompanija “Evro Dizni” (Euro Disney) u Parizu u prvoj polovini fiskalne 2013/2014. godine povećala je neto gubitak 16 odsto u odnosu na isto razdoblje godinu ranije, tako da je on iznosio 126,2 miliona evra, saopšteno je iz te kompanije.

Kao uzrok povećanja gubitka, ova firma-kćerka američke kompanije “Volt Dizni” (Walt Disney Company) navela je pad standarda i nepovoljan kalendar praznika, prenio je francuski list 20 minit.

Prihodi su u istom periodu opali šest odsto, na 533,3 miliona evra, usljed slabije posjete francuskih, britanskih i španskih turista, kao i manje popunjenosti kapaciteta hotela.

Poslovodstvo kompanije je ipak optimistično u pogledu nastavka poslovne godine, jer očekuje veći broj posjetilaca iz Španije i Velike Britanije, i nada se uspjehu nove atrakcije Ratatuj (Ratatouille), koja će biti aktivirana ovog ljeta. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!