Etihad pokrenuo novu brend kampanju uz premijeru reklame
14.03.2015. / 18:06
BEOGRAD, Kompanija Etihad ervejz pokrenula je danas svoju novu globalnu brend kampanju uz svjetsku premijeru televizijske reklame u Abu Dabiju, kojoj su prisustvovali holivudska glumica Nikol Kidman, predstavnici globalnih medijskih kuća i stotine gostiju, saopštila je ta kompanija.
Nikol Kidman je zvjezda i narator reklamnog filma, koji će se prikazivati na svjetskim televizijskim stanicama i društvenim mrežama u varijantama od 60 i 30 sekundi, dok će se slike iz kampanje pojaviti u štampanim, digitalnim medijima i na reklamama na javnim mjestima.
Reklama je snimljena u avionu Erbas A380, kao i na lokacijama širom svijeta, među kojima su i brojne znamenitosti Abu Dabija.
U reklami se pojavljuje i digitalno kreirana scena Kidmanove u enterijeru Luvra u Abu Dabiju, koji će uskoro biti otvoren, kao futuristički prikaz savremenog građevinarstva slavnog arhitekte Žana Novela.
Etihad Ervejz iz Ujedinjenih Arapskih Emirata je strateški partner Er Srbije. Tanjug
Tagovi: brend kampanjuetihad ervejznikol kidmanreklama
Povezane vijesti
Veliki skok online prodaje za Nike, uprkos reklami koja je razbjesnila Amerikance
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]