Capital.ba

Er Srbija pripremila promotivnu akciju za Sajam turizma

27.02.2014. / 7:00

er srbijaBEOGRAD, Nacionalni avioprevoznik Er Srbija će biti sponzor i učesnik na 36. Međunarodnom sajmu turizma, koji će biti održan u Beogradu od 27. februara do 2. marta.

Er Srbija je pripremila specijalnu promociju za ovu manifestaciju, koja će se naći u prodaji isključivo u periodu trajanja sajma, od 28. februara do 2. marta, a za putovanja od 1. maja do 30. juna 2014, saopštila je Er Srbija.

Gosti će moći da kupe karte u ekonomskoj klasi za Milano, Rim, Solun, Berlin, Moskvu, Abu Dabi i mnoge druge atraktivne destinacije.

Cijene počinju od 99 evra, sa uključenim svim taksama i dodatnim troškovima.

Generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić, predstaviće na sajmu novine u razvoju aviokompanije, nove destinacije.

Kondić će prezentovati i pogodnosti za ljude u dijaspori za letove ka Srbiji.

Na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu posjetioci će imati priliku da posjete štand Er Srbije, susretnu se sa njenim predstavnicima i bolje se upoznaju sa uslugama nacionalne aviokompanije.

“Veoma smo ponosni što učestvujemo na beogradskom Međunarodnom sajmu turizma. Putnici iz Srbije sada imaju više mogućnosti nego ikada ranije, a naša sve razvijenija mreža, koja se pruža do glavnih međunarodnih tržišta, značajno je doprinijela povezanosti Srbije sa svijetom u domenu turizma, trgovine i investicija”, kazao je Kondić.

Činjenica je da Er Srbija sada dovodi mnogo više posjetilaca u zemlju i to može biti samo dobro, dodao je on.

Er Srbija je osnovana 26. oktobra 2013. kao nacionalna aviokompanija Srbije.

Opslužuje 29 evropskomediteranskih destinacija direktno sa svoje matične vazdušne luke, međunarodnog aerodroma Nikola Tesla u Beogradu, sa uslugama prevoza putnika i tereta.

U ponudi su i prekookeanske i međunarodne destinacije u Aziji i Australiji preko “codeshare” partnera i svog budućeg akcionarskog partnera sa 49 odsto udjela Etihad ervejza.

Aviokompanija trenutno ima flotu od 10 uskotrupnih i četiri turboelisna aviona. Tanjug

 

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Er Srbija pripremila promotivnu akciju za Sajam turizma

    1. mike

      ЕрСрбија=ЈАТ Бизнис аз јужуал.
      Факт 1: ЕрСрбијин офис је у Дубајију упркос чињеници што је дестинација њихових летова Абу Даби. Вероватно због тога што махинатори ЕрСрбије имају атрактивнији ноћни живот у Дубајију. Факт 2: ЕрСрбија лети директно у Абу Даби и цена повратне карте је 399 евра, а цена до Дубајија је 60 евра јефтинија, и износи 339 евра упркос томе што ЕрСрбија мора да обезбеди бесплатан “земни” превоз до Дубајија од аеродрома у Абу Дабију, око 130 кикометара вожње аутобусом или таксијем које плаћа ЕрСрбија. Ни Факт 1 , а ни 2 немају здраву логику за некога ко води домаћински бизнис.