Capital.ba

Epl svrgnuo Gugl sa pozicije najvrijednijeg svjetskog brenda

27.05.2015. / 13:05

eplLONDON, Kompanija Epl je ponovo od Gugla preuzela titulu najvrijednijeg svjetskog brenda, prema ovogodišnjoj listi “BrandZTM Top 100” najvrijednijih globalnih brendova, koju su danas objavile kompanije WPP i “Milvord Braun”.

Vrijednost brenda Epl skočila je 67 odsto na godišnjem nivou, dostigavši 247 milijardi dolara, dok je vrijednost Gugla porasla devet odsto na 173, 7 milijardi dolara, navodi se u informaciji WPP i “Milvord Brauna” dostavljenoj Tanjugu.

Treći na listi najvrijednijih brendova je Majkrosoft, težak 115 milijardi dolara, 28 odsto više nego prošle godine.

Iako se Eplov sat pokazao kao izuzetno popularan, uspjeh posljednje serije telefona “ajfon6” glavni je pokretač jačanja brenda Epl.

Ukupna vrijednost top 100 globalnih brendova trenutno iznosi 3,3 biliona dolara, 14 odsto više u odnosu na 2014. i čak 126 odsto više u odnosu na period prije 10 godina kada je lista lansirana.

Među prvih 10 najvrijednijih brendova u svijetu su i IBM, Viza, AT&T, Verajzon, Koka-kola, “Mekdonalds” i Marlboro.

Na listi najvrijednijih evropskih brendova vodeće mjesto i ove godine zauzima SAP, čija je vrijednost porasla pet odsto, na 38,2 milijarde dolara, a slijedi Dojče Telekom, vrijedan 33,8 milijardi dolara, ili 18 odsto više nego prošle godine.

Preostali evropski brendovi na listi su “Luj Viton”, BMW, Loreal, Zara, Mercedes, Movistar, Erme i Orandž.

Evropski brendovi nastavili su da dominiraju i u sektoru luksuznih proizvoda, gdje zauzimaju osam od 10 vodećih pozicija. Tanjug

Preuzimanje dijelova teksta ili teksta u cjelini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.capital.ba
Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!