Capital.ba

“Epl” kažnjen zbog nepoštovanja potrošača

27.12.2011. / 18:45

RIM, Italijanska agencija za zaštitu potrošača kaznila je kompaniju “Epl” sa 900.000 evra, jer nije obavijestila kupce da imaju pravo na tehničku podršku u periodu od dvije godine od kupovine određenog uređaja.

Agencija je saopštila da je “Epl” umjesto toga, priznavao standardnu jednogodišnju garanciju za svoje proizvode, prenio je Bi-Bi-Si.

U saopštenju se navodi da su kupci zbog toga morali dodatno da plaćaju “Eplu” za njegovu tehničku podršku, koja se djelimično preklapala sa besplatnom garancijom.

Zvaničnici “Epla” nisu bili dostupni za komentar.

Agencija navodi da je kompanija kažnjena sa 400.000 evra, jer na svom veb-sajtu ili na prodajnim mjestima nije ukazala na dužinu važenja garantnog lista kako je propisano u italijanskom zakonu o zaštiti potrošača.

Dodatnih 500.000 evra firma će morati da plati, jer je ponudila kupcima svojih proizvoda da plate za dodatnu tehničku podršku.

“Epl” će u roku od 90 dana morati da objavi jasne informacije o pravima potrošača na svom veb sajtu i da dopuni dvogodišnju garanciju na tehničke uređaje.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!