Capital.ba

Elektronska prodaja u Francuskoj porasla 14 odsto

20.11.2013. / 18:59

francuska zastavaPARIZ, Prodaja putem interneta u Francuskoj je u trećem tromjesečju porasla za 14 odsto u odnosu na isti period prošle godine, zahvaljujući povećanju broja e-prodavnica i učestalijoj kupovini, kao i porastu upotrebe mobilnih telefona i tableta u svrhu kupovine, saopštilo je francusko nacionalno udruženje internet prodavaca (Fevad).

Kako prenosi francuski list 20 minit, Udruženje očekuje da će vrijednost elektronske prodaje do kraja godine preći prag od 50 milijardi evra.

U periodu od jula do septembra tekuće godine, francuski klijenti potrošili su, kupujući preko interneta, 12,3 milijarde evra, u poređenju sa 11 milijardi godinu dana ranije.

Rast vrijednosti elektronske prodaje duguje se povećanom broju kupaca (veći je za 863.000), kao i povećanoj frekvenciji trgovine, koja u trećem kvartalu 2013. iznosi 5,7 kupovina po kupcu, prema 5,1 u posljednjem kvartalu 2012.

Isto tako, povećan je i broj internet prodavnica i to 18 odsto na godišnjem nivou, tako da sada na francuskom tržištu posluje 130.000 aktivnih e-prodavaca, a do kraja godine očekuje se da njihov broj bude udvostručen.

Vrijednost prosječne potrošacke korpe nabavljene preko interneta ostala je takoreći stabilna i iznosi 87 evra (-1,0 odsto na godišnjem nivou).

Elektronska trgovina pruža solidan otpor krizi, u kontekstu pada potrošnje domaćinstava u Francuskoj, za dva odsto u trećem, nakon pada od 3,7 odsto u drugom tromjesečju, dodaje se u saopštenju Fevada. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!