Capital.ba

Dženeral motors povećao prodaju u Evropi 3,0 odsto

08.01.2015. / 12:10

gmVAŠINGTON, Američki proizvođač vozila Dženeral motors (General Motors-GM) prošle godine je povećao prodaju 3,0 odsto na evropskom tržištu, gdje isporučuje svoje dvije marke – “opel” i “vokshol”, saopštili su iz GM-a.

U prošloj godini, ova kompanija iz Detroita je prodala u Evropi ukupno 1,08 miliona vozila, prenose agencije.

Zahvaljujući tom rastu, GM je na Starom kontinentu povećao tržišni udio na 5,74 odsto, što je najveće učešće od početka 2011. godine, prenosi Rojters.

Isti izvor podsjeća da je GM u aprilu najavio da će do 2016. investirati na evropskom tržištu 4,0 milijarde evra u razvoj 23 nova modela automobila i 13 motora.

Istovremeno, ova kompanija je obustavila prodaju marke “ševrolet” na evropskom tržištu da ne bi konkurisala “opelu” i “voksholu”.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!