Dobar prodavac mora da zna…
15.10.2012. / 19:21
NJUJORK, Analize rezultata koje prodavci postižu na psihološkim testovima, kao i podaci iz literature, pokazuju da su empatija i ego-drive ključne osobine potrebne za uspjeh u prodaji.
Sljedeće karakteristike koje čine dobrog prodavca su:
Empatija – sposobnost razumijevanja i uživljavanja u emocionalna stanja druge osobe i ona omogućuje prodavcima da čuju i razumiju potrebe i želje svojih klijenata ili kupaca.
Ego-drive – unutrašnja potreba prodavca da započinje interakciju sa kupcem,klijentom, ostvari uspjeh u prodaji i tako poveća i lično samopoštovanje.
Dobra informisanost – prodavac mora da zna sve o proizvodima ili uslugama koje nudi.
Čak i osobe koje nemaju prethodnog iskustva u prodaji, ali imaju normalno razvijenu inteligenciju, racionalnije pristupaju poslu, spremnije izražavaju svoje stavove, otvorene su, društvene i komunikativne osobe, imaju potencijal da budu uspješni prodavci.
Iako analizirani podaci pokazuju da su prodavci i prodavačice podjednako uspješni u prodaji, oni nemaju isti prodajni stil.
U svom nastupu prodavci su dominantniji i aktivniji, nešto su prijatniji prema ljudima, savjesni i ambiciozni dok su prodavačice maštovitije i osjećajnije, ali ipak ne vole pretjerano da eksperimentišu, nego se drže poznatih metoda i pristupa klijentima, kupcima, prenose agencije.
Tagovi: analizakarijeraposaorezultatuspjeh
„Elektrokrajina“ se obveznicama zadužuje 10 miliona KM
Izvlaci pare pred izbore ... izgleda opasno "curi" pod palubom Titanika
1Banke gase račune firmama sa crne liste, Dodikovi prvi blokirani
Prije nego što bilo šta napišem kao komentar moram da napomenem da nisam član SNSD-a niti bilo koje druge ekipe,…
2Banke gase račune firmama sa crne liste, Dodikovi prvi blokirani
Bilo je i krajnje vrijeme da i vama neko dohaka ...
2Mr Novak Popić: Cilj nam je digitalno, sigurno, inkluzivno i personalizovano bankarstvo
I ja mislim da bez inkluzije nema napretka.
1UIO neće mijenjati zakon zbog solarnih panela
Iz teksta se vidi da je zakonom regulisano da se obracuna PDV i na primljenu i na predatu energiju, a…
1