Capital.ba

Do sada evidentirana 17.564 korisnika pomoći

18.07.2014. / 15:59

slikaBANJALUKA, Pomoćnik generalnog sekretara Vlade Republike Srpske za informacione tehnologije Krsto Grujić naveo je da su, zaključno sa jučerašnjim danom, u jedinstvenom registru štete od poplava evidentirana 17.564 korisnika.

“Više od devet hiljada je lica kojima je šteta na stambenim objektima veća od 5.000 KM. Takođe, u registru je 3.841 lice koje ima pravo da posredstvom elektronskih platnih kartica ostvari ovo pravo”, rekao je Grujić na konferenciji za novinare u Banjaluci.

On je podsjetio da Vlada Srpske od 24. juna ima uspostavljen jedinstveni registar štete koji je od tada u potpunoj funkciji.

Grujić je napomenuo da je od datuma kada je donesen Zakon o Fondu solidarnosti Republike Srpske do trenutka implementacije registra prošlo samo sedam dana.

On je dodao da se registru štete može pristupiti i linkom sa veb portala Vlade – www.vladars.net, te da se tu mogu pronaći podaci o uzroku štete, o tome u kojoj opštini i naselju postoji šteta, zatim ime, prezime i matični broj lica koja su pretrpjela štetu.

“Nalaze se apsolutno svi podaci o licu koje je iskoristilo pravo za pomoć iz Fonda koja se odnosi na stambene objekte. Takođe, u registru možete da dobijete sve pojedinosti koje ulaze u kvantativni zbir na osnovu čega neko lice ima pravo da dobije tu pomoć”, precizirao je Grujić.

On je ukazao da je na ovakav nači, koji je brz i efikasan, onemogućena bilo kakva manipulacija, jer se putem registra može vidjeti da li je neko lice, na primjer, podiglo dva puta karticu, da li je neko zloupotrijebio karticu i da li su lokalni organi bili ažurni prilikom unosa u registar.

Grujić je najavio da će od ponedjeljka, 21. jula, biti u funkciji novi veb portal Vlade Srpske koji se odnosi na štetu, odnosno obnovu Republike Srpske nakon poplava, a na kojem će moći da se pronađu sve informacije i podaci u vezi Fonda solidarnosti, najaktuelnije vijesti o ugovorima sa preduzećima i procedurama u vezi korištenja platnih kartica i slično.

“Vlada je ovim napravila iskorak ka transparentnosti, a i u izuzetnom roku je napravila sistem koji omogućava da se pomoć dostavi krajnjem korisniku”, zaključio je Grujić. Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!