Capital.ba

Da li je moguće da se ovo zaista dešava Fejsbuku?

30.04.2013. / 6:50

fejsbukNJUJORK, Ludilo zvano Fejsbuk polako se smiruje.

Najnoviji podaci govore kako ova društvena mreža svakog mjeseca izgubi nekoliko miliona korisnika na najvećim tržištima – vrhunac ekspanzije u Americi, Velikoj Britaniji i najvećim evropskim zemljama je prošao.

Kako piše The Guardian, prošlog mjeseca na američkom tržištu izgubljeno šest miliona korisnika. U posljednjih šest mjeseci Fejsbuk je na američkom tržištu izgubio devet miliona korisnika, a na britanskom dva miliona. Slično se događa u Kanadi, Španiji, Francuskoj, Njemačkoj i Japanu.

Analitičari navode kako problem leži u tome što su oni korisnici, koji su htjeli da postanu korisnici Fejsbuka, to već učinili, zato sada žele nešto novo, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Da li je moguće da se ovo zaista dešava Fejsbuku?

    1. Jagodica_Bobica

      Nije mi jasno. Da li izgube korisnike u smislu da se isti odjavljuju sa fejsbuka ili pod “izgube” misle da se novi clanovi ne registruju pa je to automatski gubitak?

    2. Akcionar

      A zašto ne bi bilo moguće? Pa nista valjda mislili da će da raste do beskonačnosti? Fejsbuk ima svojih kvaliteta i prednosti, i uostalom, zbog toga je i doživio ovoliki uspjeh… Kao i svaki drugi proizvod, nakon faze ekspanzije ušao je u fazu stagnacije i poslije toga i pada. Svakog čuda tri dana dosta, kaže naš narod.