Capital.ba

Četiri razloga zašto idete u Ikeu

20.09.2015. / 7:50

NJUJORK, Tokom sedam decenija poslovanja, švedska robna kuća Ikea postala je jedna od najvećih svjetskih trgovina za opremu kuće.

Ikea je osim po proizvodima, poznata i po vrlo zanimljivo uređenim prodavnicama koji funkcionišu kao velika samoposluga u kojoj se lako dođe do željene robe, a često se kupi i ono što nije bilo u planu.
Zasluge za ovaj poslovni uspjeh idu njihovom konceptu koji su stvorili sa ove četiri “dizajnerske” lekcije:

1. Smanjenje troškova na svakom uglu

U procesu proizvodnje, Ikea drži veliki naglasak na što manjim troškovima. Tako za izradu namještaja koristi jeftinije ploče od vlakana koje naručuju u velikim količinama. Ikea takođe smanjuje troškove proizvodnjom van Švedske, odnosno u zemljama u razvoju.

2. Kupci se drže u neizvjesnosti

Izgled Ikeinih trgovina je vrlo privlačan za kupca. Prostor je dizajniran tako da vas svaki ugao vodi do novih proizvoda i tako mami da pogledate šta je sljedeće.

3. Pogodnost

Kada su prije 50-ak godina shvatili da je glomaznije proizvode teže staviti u kola, dosjetili su se da bi mogli koristiti praktičnija pakovanja. I danas je Ikea poznata upravo po tome – većina proizvoda nalazi se u plošnim kutijama sa instrukcijama za slaganje kod kuće.

4. Saradnja sa kupcima

Ikein koncept da ljudi sami slažu namještaj na neki način izgleda kao “Lego za odrasle”. Uključujući kupce u proces sastavljanja proizvoda, kao i držeći niske cijene, Ikea gradi krug vijernih posjetilaca, piše Inc. Poslovni dnevnik

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!