Capital.ba

Britanski supermarketi gube od njemačkih lanaca

23.11.2014. / 14:53

LidlLONDON, Britanska “velika četvorka” supermarketa Sejnsberi, Asda, Morisons i Tesko gube bitku za mušterije i novac od jeftinijih njemačkih lanaca Aldija i Lidla.

Kako piše “Independent”, po prvi put u posljednjih 20 godina zabilježen je pad prodaje u supermarketima u 12-nedeljnom periodu u odnosu na prošlu godinu, a da pad bude samo 0,2 odsto pobrinuli su se Aldi i Lidl koji su zabiležili značajan rast.

Tesko, koji ovih dana ima i sudskih problema, zabilježio je pad prodaje od 3,7 odsto, dok su Morisons i Sejnsberi pali za 3,3 i 2,5 odsto.

Najveći dio mušterija oteli su im jeftiniji lanci, a Morisons je čak saopštio da će “uskoro imati iste cijene kao Aldi i Lidl”.

Na drugoj strani, Aldi je povećao prodaju za impresivnih 25,5 odsto, a Lidl za veoma solidnih 16,8 odsto.

Analitičari kažu da je svaki drugi britanski potrošač posjetio radnju jednog od ova dva lanca u prethodna tri mjeseca. B 92

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!