Capital.ba

Britanija rekorder po internet oglašavanju

08.01.2013. / 11:15

netNJUJORK, Britanski oglašivači su potrošili 36,35 dolara po korisniku mobilnog interneta u 2012. godini, što je rekord na svjetskom tržištu.

Kako prenosi sajt iMarketir, Norveška je na drugom mjestu sa 35,71 dolara po korisniku. SAD su na trećem mjestu sa 31,50 dolara, Danska četvrta sa 28,64 dolara, dok je u Japanu, koji je drugo po veličini svjetsko tržište mobilnog oglašavanja, ta cifra iznosila 26,23 dolara, što ga pozicionira na peto mjesto.

Kada je riječ o ukupnoj potrošnji na medijsko oglašavanje po osobi, Norveška je zauzela prvo mjesto sa 614,99 dolara, a potom slijede Australija 535,01 dolar, SAD 524,75, Švedska 431,19, Danska 427,17, Japan 370,95…

Sličan je odnos snaga kada je u pitanju potrošnja na targetiranje internet korisnika, pa je tako u Norveškoj na digitalno oglašavanje po internet korisniku dostiglo 250,21 dolar.

Velika Britanija je sa 187,96 dolara za digitalno oglašavanje po korisniku premašila SAD, gdje je ta suma dostigla 155,15 dolara. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!