ENERGETIKArs.com Prvi poslovni portal u Republici Srpskoj - CAPITAL.BA

Britanci zabranili reklamu “ekološkog” krzna

Objavljeno u VIJESTI IZ SVIJETA

LONDON, Britanski komitet za reklamni standard (ASA) zabranio je reklamu Evropske asocijacije uzgajivača krznašica (European Fur Breeders Association, EFBA) u kojoj se tvrdi da nošenje krzna ne ugrožava ekologiju.

Kako je objavljeno na sajtu ASA, u reklami EFBA se navodi da je krzno ekološki proizvod, pošto je trajnije od mnogih tkanina i lako se prerađuje.

Od prerađene krznene odjeće, tvrdi asocijacija, mogu se praviti tašne i drugi modni detalji.
U reklami asocijacije proizvodnja krzna je okarakterisana kao “ekološko najizbalansiraniji sistem u poljoprivredi”, objavljeno je na internet strani Lenta.ru.
Komitetu za reklamni standard požalilo se udruženje Globalne inicijative za zaštitu životinja, upozorivši da reklama dovodi kupce u zabludu, pošto proizvodnja krzna od nutrije, na primjer, više ugrožava životnu sredinu nego proizvodnja tekstila.
Udruženje je istaklo i da unošenje hrane na životinjske farme i iznošenje krzna takođe štetno djeluje na ekologiju.
ASA je samo djelimično podržala žalbu udruženja Globalne inicijative za zaštitu životinja, ali je ipak priznala da osnovni sadržaj reklame EFBA može da dovede potrošače u zabludu.
Komitet je saopštio da reklama ne sadrži uvjerljiv i pun dokaz da proizvodnja krzna ne ugrožava životnu sredinu, prenose agencije.

Ključne riječi:  , , , ,

Komentari |


Komentari (0)

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

(obavezno)

Pravila komentarisanja

Slobodno komentarišite, kritikujte i izrazite svoje mišljenje,

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

A- A A+