Capital.ba

Brendovi koji vrijede desetine milijardi dolara

09.10.2014. / 16:26

AppleLONDON, Brend kompanije Apple je “najskuplji” na svijetu, sa procijenjenom vrijednošću od 119 milijardi dolara, ispred Googlea i Coca-Cole, koji vrijede 107, odnosno 81 milijardu dolara, prema rang listi firme Interbrend.

Brend i logo tehnološke kompanije Apple proglašeni su za najvrednije na svijetu, prema rang listi “Najbolji brendovi na svijetu za 2014. godinu” koju objavljuje vodeća konsultantska firma Interbrend.

U okviru liste, vrijednost brenda američke kompanije je procijenjena na 119 milijardi dolara, prema pisanju britanskog lista Gardian.

Apple je sa tržišnom vrijednošću od 591 milijarde dolara već najveća na svijetu, a u proteklih godinu dana registrovala je skok vrijednosti svog brenda za 21 odsto, prema podacima Interbrenda.

Prva mjesta na ovogodišnjoj listi zauzele su tehnološke kompanije, pa se tako njih pet našlo u top 10 – Apple (1. mjesto), Google (2. mjesto), IBM (4. mjesto), Microsoft (5. mjesto) i Samsung (7. mjesto).

Vrijednost brenda Google je u posljednjih godinu dana porasla za 15 odsto na 107 milijardi dolara, dok je vrijednost Coca-Cole porasla za tri odsto na 81,5 milijardi dolara, zahvaljujući čemu je ta kompanija zauzela treću poziciju na rang listi.

Facebook je, pak, registrovao najveći skok na grafikonu, budući da je vrijednost tog brenda porasla za 86 odsto na 14,4 milijarde dolara, zauzevši tako 29. poziciju na tabeli. Tanjug

Preuzimanje dijelova teksta ili teksta u cjelini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.capital.ba
Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!