Capital.ba

“Bing” izgubio tržišnu bitku protiv “Gugla”

06.10.2009. / 7:20

googleVAŠINGTON, Internet pretraživač američkog softverskog giganta “Majkrosofta” – “Bing” – je u septembru izgubio prethodno osvojene pozicije na američkom tržištu u nadmetanju protiv čuvenog “Gugla”, najvećeg svjetskog veb pretraživača, prenose francuska elektronska glasila.
Prema podacima kompanije “StatKaunter”, “Bing” je tokom septembra zabilježio u SAD tržišni udio od 8,51 odsto, dok je u avgustu to učešće bilo veće – 9,64 procenta.
“Gugl” je, međutim, u septembru prešao granicu od 80 odsto tržišnog udjela, dok je u avgustu zabilježio udio od 77,83 odsto.
“Bing” je, ipak, zabilježio bolje rezultate od pretraživača “Jahu”, “Majkrosoftovog” partnera u “onlajn” reklamiranju i pretraživanju.
Udio “Jahua” je u septembru smanjen na 9,4 odsto sa 10,5 odsto koliko je iznosio u avgustu. Na svjetskom tržištu, udio “Binga” procjenjen je u septembru na 3,25 odsto (u avgustu iznosio 3,58 odsto), “Jahua” na 4,37 odsto ( u avgustu 4,84 odsto), a “Gugla” na 90,54 odsto (u avgustu 90 odsto).

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!