Capital.ba

Banjalučki Nektar potisnuo Heineken

25.05.2021. / 7:40

BANJALUKA – Panedmija korona virusa negativno je uticala na prodaju piva u Bosni i Hercegovini, a među vodećim brendovima došlo je do male promjene sa banjalučkim brendom Nektar koji je sa drugog mjesta potpisnuo Heineken, pokazuje analiza Euromonitora.

Nektar radleri

Foto: Banjalučka pivara

Iako je lani došlo do povećanja obima prodaje u trgovinama, to nije nadoknadilo golem pad prodaje u barovima i restoranima.

Konkurentski krajolik ostao je uglavnom nepromijenjen 2020. godine, predvođen StarBevom sa svojom markom Jelen. Na drugom mjestu je bila Banjalučka pivara sa svojim brendom Nektar, preuzevši poziciju koju je držao Heineken.

Iako je trend craft piva nastavio da se širi Europom, uključujući neke balkanske zemlje, u Bosni i Hercegovini scena craft piva i dalje je vrlo nerazvijena.

Na kraju razdoblja pregleda bila je dostupna samo nekolicina craft marki piva, od kojih niti jedna još nije uspostavila široku ili dosljednu distribuciju, navodi Euromonitor.   Indikator.ba

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!