Capital.ba

Audi se sve manje kupuje u Americi i Evropi

27.07.2019. / 16:00

BERLIN, Njemački gigant Audi prijavio je pad prihoda od 10,5 odsto, sa 32,2 milijarde evra u prvoj polovini 2018. na 28,8 milijardi u istom periodu ove godine

Taj pad pripisan je dekonsolidaciji njemačkog proizvođača automobila, a kada se izuzmu njeni efekti, prihodi su porasli u odnosu na isti period lane za 1,4 odsto, istaknuto je u saopštenju kompanije.

Operativni profit iznosio je 2,3 milijarde evra, što je pad od 17,8 odsto na godišnjem nivou.

Prodaja njemačke kompanije smanjena je 4,5 odsto, na 906.180 vozila, uglavnom zahvaljujući padu potražnje za Audijevim vozilima u Evropi i Sjedinjenim Državama, dok je prodaja u Kini dostigla novi rekord.

“Kao što je bilo očekivano, 2019. je pravi test. Poslujemo u vrlo teškom tržišnom okruženju uz mnogo negativnih faktora i konstantno se borimo sa tim trendovima pomoću svog plana transformacije Audija. Istovremeno, poput svojih konkurenata, moramo da poboljšamo održivost svog poslovnog modela i vredno radimo na dugoročnoj konkurentnosti. Sa novom ’Dosljedno Audi’ strategijom, zacrtali smo svoj pravac u budućnosti“, rekao je Aleksandar Sajc, član upravnog odbora Audija. B92

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!