Adidas pokreće reklamnu ofanzivu
11.08.2014. / 16:08
LONDON, Adidas za iduću godinu planira najveću reklamnu kampanju u istoriji, u pokušaju da odgovori svom najvećem rivalu, kompaniji Nike.
Drugi po veličini proizvođač sportske opreme u svijetu priznaje da je potrebno da više uloži u svoje brendove da bi sustigao tržišnog lidera Nike, nakon što je izgubio dio tržišta u razvijenim zemljama, piše britanski Gardian.
Izvršni direktor njemačke kompanije Herbert Hainer navodi da Adidas za 2015. planira najambiciozniju kampanju u istoriji kompanije.
“Razočaravajuće je da nakon tako uspješnog leta za sport moram da saopštim da naša grupacija nije ispunila visoke ciljeve koje smo zacrtali, pa u potpunosti preuzimamo odgovornost da u najkraćem mogućem roku to ispravimo.”
Moramo da poboljšamo igru. Ja sam napadač i želim da pobjeđujem. Očigledno je da moramo još dosta da treniramo, rekao je Hainer.
Lider Adidasa navodi da će kompanija iduće godine uvećati reklamni budžet sa 13 na 14 odsto ukupnih prihoda.
Firma je nedavno snizila ovogodišnju prognozu zarade, nakon što je u drugom kvartalu zabilježila pad profita iz poslovanja od 13 odsto na 220 miliona evra. Tanjug
Tagovi: adidasherbert hainernikereklamna kampanja
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]