Capital.ba

Građani BiH se ne žale na rast cijena hrane i goriva

03.07.2022. / 10:00

SARAJEVO – Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH u ovoj je godini zaprimila preko 400 različitih žabi potrošača, no iznenađujuće mali broj njih odnosio se na porast cijena u trgovinama i na benzinskim crpkama, rečeno je Feni iz te institucije.

cijene hrane

FOTO: Pixabay

U najvećoj mjeri žalbe su se odnosile na sektor usluga od opšteg ekonomskog interesa, sektor usluga u trgovini, sektor turizma, kažu iz pomenute institucije.

Pritom napominju kako se iznenađujuće mali broj žalbi, ispod 10, odnosio na rast cijena, promjene cijena roba i usluga u trgovinama robe široke potrošnje (prehrana, tekstil) i benzinskih  pumpi.

„Žalbe su u koordinaciji s nadležnim inspektoratima razmatrane i prema istim su rješavani predmeti“, navode iz Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH. Fena

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!