Capital.ba

Instagram, YouTube i Zoom probili se na listu 100 najboljih globalnih brendova

28.10.2020. / 8:20

NJUJORK – Interbrend je objavio rang listu 100 najboljih globalnih brendova za 2020. godinu, u koju su prvi put ušli Instagram, YouTube i Zoom.

brend

FOTO: Agencije

Brendovi tehnoloških kompanija dominiraju među prvih 10 u ovogodišnjem izvještaju.

Apple, Amazon i Microsoft su zauzeli prva tri mjesta, svi s velikim porastom vrijednosti. Google (4) je nakon 2012. ispao iz društva sa samog vrha, a Samsung se prvi puta u povijesti probio među top pet. Slijede Coca Cola (6), Toyota (7), Mercedes (8), McDonald”s (9) i Disney (10). Deset najboljih robnih marki predstavlja 50% ukupne vrijednosti rangliste ove godine.

Komunikacijske kompanije koje kroz oluju #covid19 krize brode bolje od ostalih sektora napravile su proboj, pa su tako prvi put u to društvo ušli Instagram (19), YouTube (30) i Zoom (100), ali i ostali iz te branše su značajno povećali svoje vrijednosti i rankinge.

Tako je Spotify (70) zabilježio rast vrijednosti robne marke za 52% na 8,4 milijarde dolara, skočivši 22 mjesta na ljestvici, dok je Netflix dospio na 41. mjesto s porastom od 41 posto na 12,7 milijardi dolara.

Tesla (40) se ponovno ukrcao na listu nakon što je već bio u tom društvu 2017. godine, ali je poslije ispao.

Ovaj puta je tu s namjerom da ode prema samom vrhu. Povratnik je i Johnny Walker (98), što je nekako i primjereno za ova krizna vremena uz snažan trend samoizolacije.    Indikator.ba

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!