Capital.ba

Lidl: Analiziramo BiH tržište

27.10.2020. / 9:00

SARAJEVO – Iz njemačkog maloprodajnog lanaca LIDL-a potvrđeno je da analiziraju bh. trište, te da je BiH sfera interesa ove svjetski poznate kompanije.

Lidl

FOTO: Lidl.hr

LIDL neprestano istražuje potencijalne ciljeve za širenje, te analizira uslove na lokalnom tržištu i potencijal kupaca. Možemo potvrditi da trenutno analiziramo tržište u Bosni i Hercegovini“, poručili su iz ove kompanije.

Međutim, trenutno, nismo u mogućnosti komentarisati prirodu i opseg naših mogućnosti na ovom tržištu niti dati bilo kakve datume za potencijalna otvaranja trgovina“, saopšteno je za N1 iz LIDL-a.

Podsjećamo, nedavno je list Lebensmittel Zeitung pobjavio da LIDL planira ući na bh. tržište, a da bi se to moglo dogoditi 2022. godine.

Prema navodima ovog lista, u BiH bi moglo da bude otvoreno do 30 trgovina, što zavisi od veličine gradova.

Ova ovaj trgovački lanac je, kako se navodi, uprkos panedmiji virusa korona, zabilježio solidne performanse u Srbiji i Hrvatskoj, te bi upravo zbog toga lako mogao da snabdijeva objekte u BiH.   Agencije

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Lidl: Analiziramo BiH tržište

    1. Direkt

      Ovi će na kraju uči kad za njih ne bude bilo mjesta. Tada neće moći i da hoće, s obzirom da sam u jednom regionalnom lancu marketa našao Milka čokoladu od 300 grama za 2.95 KM, tako da Lidl će morati svoju robu da nudi po nižim cijenama i od onih u Srbiji, ako misli uspjeti u BiH, pošto konkurencija je već spremna za Lidl, dok Lidl već godinama obilazi oko BiH, kao kiša oko Kragujevca. Nema ništa od njih i ako dođu, pošto nisu baš tako jeftini kako se priča.

    2. Gospa

      Ulaze samo trgovine, gdje je proizvodnja?