ENERGETIKArs.com Prvi poslovni portal u Republici Srpskoj - CAPITAL.BA

“Želvozu” potrebni inženjeri, varioci i bravari

Objavljeno u PRIVREDA

BEOGRAD – Poslije otpuštanja radnika, stečaja, privatizacije i višegodišnjih problema sa proizvodnjom, kapije nekadašnjeg jugoslovenskog giganta za popravku vagona “Želvoz” iz Smedereva ponovo su otključane, zapošljavaju novi kadar, a sa “traka” ovog preduzeća nedjeljno izlazi pet do šest novih vagona.

Sunovrat ovog preduzeća trajao je do 2015. godine kada je na višedecenijski nemar, loše upravljanje i nenamjensko trošenje novca, zbog čega se i dalje vode sudski postupci, stavljena tačka i otvoren stečajni postupak.

Generalni direktor “Želvoza” Milorad Stojković kaže da očekuje bolje dane za kompaniju, ali i Smederevo, pa je konkurs za prijem novih radnika stalno otvoren, a nada se da će u narednim godinama biti još više ugovorenih poslova kako bi opet imali 2.000 zaposlenih, koliko ih je nekada i radilo u ovoj firmi.

“U proteklom periodu uspeli smo ponovo da dobijemo sve licence koje postoje u našoj državi jer smo ih prethodno izgubili zbog stečaja. Na tenderu smo od Železnica Srbije dobili posao popravke 160 teretnih vagona, 50 već popravljamo, a prve završene vagone smo isporučili prošle nedelje”, kaže Stojković.

Preduzeće je u posljednjih godinu i po dana ugovorilo poslove vrijedne 1,5 miliona evra, pa je plan, kaže Stojković, da do kraja godine u hale uđe još 50 do 60 radnika zbog povećanog obima posla.

Međutim, “muku muče”, objašnjava Stojković, sa nedostatkom obučene radne snage pa radnike traže po cijeloj Srbiji, a “kradu” i radnike iz fabrike “Goša” koja je otišla nedavno u stečaj.

“Imamo potrebe za kvalifikovanom radnom snagom, pored mladih inženjera tražimo bravare i varioce i zato imamo kontakte sa ljudima u Smederevskoj Palanci jer znamo da je Goša otišla u stečaj i da je tamo veliki broj kvalifikovane radne snage. Razgovarali smo sa bivšim radnicima Goše i prvih desetak je već došlo na posao kod nas”, kaže Stojković.

Iako su hale “ostarile” ispod njihovih krovova bruje nove mašine, za sada u dvije smjene, kako bi se što prije popravili teretni vagoni, cisterne i oštećeni i grafitima išarani putnički vagoni. Tanjug

Ključne riječi:  , , , , , , ,

Komentari |


Komentari (0)

    Komentariši

    Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

    (obavezno)

    Pravila komentarisanja

    Slobodno komentarišite, kritikujte i izrazite svoje mišljenje,

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

    A- A A+