Capital.ba

Zašto vam klijenti ne vjeruju

07.02.2013. / 6:50

posaoNJUJORK, Opšte je poznato pravilo da kupci neće kupovati kod vas ukoliko nemaju povjerenja.

 

Nažalost, mnoge firme prave kobne greške, pa tako kod kupca neposredno izazivaju nepovjerenje.

Lažima započinjete odnos sa klijentima

Ukoliko šaljete e-mail, nemojte ga započeti sa nečim poput ”žao nam je što ste nezadovoljni svojim trenutnim prodavcem…”. Kupci nisu glupi samo im napišite istinu.

Imate nevjerovatne tvrdnje

Mnoge kompanije tvrde da nude ”najviši kvalitet i najniže cijene”. Iako je teoretski moguće, u praksi to gotovo nikada nije slučaj. Kupci su sumnjičavi. I to sa pravom. Pronađite ono po čemu je vaš proizvod jedinstven.

Usmjereni ste samo na zaključivanje posla

Kupci osjete, i zamjeraju, kad Vam je jedini cilj da nešto prodate. Čak i ako vam je potrebna brza zarada, interese kupaca morate staviti na prvo mjesto, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!