Zaštitnik prava klijenata
14.12.2010. / 12:04
BANJALUKA/MOSTAR, Hipo Alpe Adria banka u Banjaluci i Mostaru uvela je instituciju zaštitnika prava klijenata – Hipo ombudsmana da bi na najkvalitetniji način obezbijedila potpunu zaštitu prava i interesa klijenata.
Hipo ombudsman biće zaštitnik prava klijenata banke i glavna osoba za kontakt u davanju preporuka za zaštitu prava klijenata ili za iznošenje njihovog prigovora, saopšteno je danas iz Hipo banke.
Osnovni zadaci Hipo ombudsmana su upravljanje prigovorima klijenata i informisanje klijenata o njihovim pravima u odnosima s bankom, kada klijenti smatraju da se banka ne pridržava odredaba zaključenog ugovora, dobrih poslovnih običaja ili objavljenih opštih uslova poslovanja.
Tagovi: vazno
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Nebuloze…………….u ovoj državi, svi misle da smo do te mjee glupi da nam banke uvode OBDUSMANA………KUKU LELELELELELELELELE!!!!!!!!!!!
Što ne uvedu u Austriji,Njemačkoj itd, ali da radi kao tamo, a ne opljačkaše narod sa ovim kamatama i svim prevarama i sada OBDU*SMAN!
Evo, devizni priliv se ne isplaćuje na vrijeme. Kasni po nekoliko dana. Kome da se žalim. Dispečeru.
Ko ga plaća njega i štiti. Klasičan sukob interesa!!!
Pozovite centralu u Banjalukci 051 336 500 u uvjerite se da ombudsman nije u funkciji.
Ne bih rekao da je to ikakav zaštitnik prava klijenata.
Njegova uloga je da bude “dispečer” za pritužbe, ali i da ubijedi klijente da je banka u pravu (banka ga za to i plaća). Nije loše da takva osoba postoji, da vas ne šetaju od šaltera do šaltera, ali on ipak ne štiti prava klijenata, nego zastupa interese banke, pa je ombudsman “preambiciozan” naziv.