Capital.ba

Zaštitnik prava klijenata

14.12.2010. / 12:04

BANJALUKA/MOSTAR, Hipo Alpe Adria banka u Banjaluci i Mostaru uvela je instituciju zaštitnika prava klijenata – Hipo ombudsmana da bi na najkvalitetniji način obezbijedila potpunu zaštitu prava i interesa klijenata.

Hipo ombudsman biće zaštitnik prava klijenata banke i glavna osoba za kontakt u davanju preporuka za zaštitu prava klijenata ili za iznošenje njihovog prigovora, saopšteno je danas iz Hipo banke.

Osnovni zadaci Hipo ombudsmana su upravljanje prigovorima klijenata i informisanje klijenata o njihovim pravima u odnosima s bankom, kada klijenti smatraju da se banka ne pridržava odredaba zaključenog ugovora, dobrih poslovnih običaja ili objavljenih opštih uslova poslovanja.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Zaštitnik prava klijenata

    1. Lujka

      Nebuloze…………….u ovoj državi, svi misle da smo do te mjee glupi da nam banke uvode OBDUSMANA………KUKU LELELELELELELELELE!!!!!!!!!!!
      Što ne uvedu u Austriji,Njemačkoj itd, ali da radi kao tamo, a ne opljačkaše narod sa ovim kamatama i svim prevarama i sada OBDU*SMAN!

    2. bosman

      Evo, devizni priliv se ne isplaćuje na vrijeme. Kasni po nekoliko dana. Kome da se žalim. Dispečeru.

    3. mandulica

      Ko ga plaća njega i štiti. Klasičan sukob interesa!!!

    4. klijent

      Pozovite centralu u Banjalukci 051 336 500 u uvjerite se da ombudsman nije u funkciji.

    5. Akcionar

      Ne bih rekao da je to ikakav zaštitnik prava klijenata.
      Njegova uloga je da bude “dispečer” za pritužbe, ali i da ubijedi klijente da je banka u pravu (banka ga za to i plaća). Nije loše da takva osoba postoji, da vas ne šetaju od šaltera do šaltera, ali on ipak ne štiti prava klijenata, nego zastupa interese banke, pa je ombudsman “preambiciozan” naziv.