Capital.ba

Zakupite najeftiniju kancelariju za svoju firmu

14.01.2016. / 14:55

BANJALUKA – Prateći nove koncepte i modele poslovanja na razvijenijim tržištima Virtuo d.o.o. je firma koja je u BiH prva nastupila sa konceptom virtuelne kancelarije gdje već uspješno posluje od kraja 2014.godine. Proteklih dana smo posjetili njihovo sjedište u Banjaluci uz želju da naše čitaoce pobliže upoznamo sa samim pojmom, te načinom rada virtuelne kancelarije. Naš sagovornik je izvršni menadžer firme Boris Kusturić.ZA-CAPITAL

CAPITAL: Koliko je sam koncept virtuelne kancelarije poznat na našem tržištu?

KUSTURIĆ: Sam koncept virtuelne kancelarije je prilično nov na našim prostorima. Pod virtuelnom kancelarijom se podrazumijeva set administrativnih usluga koje Virtuo pruža korisniku, no svakako primarna pogodnost za sve naše klijente jeste poslovna adresa na koju mogu registrovati svoju firmu i primati poštu na ovoj adresi koju im mi dalje prosleđujemo dok u okviru proširenog paketa usluga naši klijenti dobijaju i poseban telefonski broj uz uslugu prijema poziva i fax poruka, te imaju obezbjeđeno korištenje sale za sastanke, uz mogućnost iznajmljivanja radnog stola na kraće vrijeme.

Koje firme mogu koristiti prednosti virtuelne kancelarije?

KUSTURIĆ: Set Virtuo usluga je namijenjen svim firmama koje nemaju potrebu za kancelarijskim prostorom i stalno zaposlenim administrativnim osobljem. To su najčešće firme koje su tek osnovane ili se osnivaju, strana predstavništva, predstavništva firmi iz FBiH u RS, informatičke firme, firme iz kreativne industrije, te preduzetnici koji rade na terenu ili od kuće.

Da li biste mogli povuci paralelu između korišćenja usluga virtuelne kancelarije i njene koristi u odnosu na poslovanja u okviru klasične kancelarije?

KUSTURIĆ: Dvije su osnovne koristi. Prvo to je drastično smanjenje troškova, a zatim i fleksibilnost u radu. Troškovi se smanjuju za do 80% u odnosu na klasični način rada gdje morate da iznajmite prostor i zaposlite radnika. Druga prednost je ta što ne morate da budete vezani za kancelariju, dakle možete se posvetiti svome poslu dok vam Virtuo pruža svu administrativnu podršku.

Možete malo detaljnije objasniti kako izgleda sam proces prijema pošte i poruka u ime i za račun vaših klijenta?

KUSTURIĆ: Taj proces nije mnogo komplikovan, sva primljena pošta i faksovi se skeniraju, a telefonske poruke bilježe, i kao takvi postavljaju na profil klijenta u okviru našeg korisničkog servisa koji se nalazi na našoj internet stranici virtuo.ba, a kojem klijent uvijek, uz svoju šifru, ima pristup. Nakon bilo koje promjene na korisničkom profilu sistem automatski, putem emaila, obavještava klijenta o izvršenoj promjeni što mu osigurava pravovremen i efikasan pristup njegovoj poslovnoj komunikaciji.

Da li mislite da će ovakav koncept rada imati pristalica u našem poslovnom ambijentu?

KUSTURIĆ: Mislim da hoće. Uostalom, da ne mislimo tako ne bismo ni pokretali ovaj posao. U prilog tome govori i činjenica da smo, za nešto više od deset mjeseci rada, stekli povjerenje već četrnaest klijenata. Isto tako, mnogo ljudi koji su željeli da krenu u realizaciju svojih poslovnih ideja, a koji su do sada bili sputavani visokim inicijalnim troškovima poslovanja, sada, uz naše usluge, imaju jedinstvenu priliku da iste i realizuju.

Ljudi često imaju dobre ideje, ali se boje pokrenuti vlastiti biznis, šta im vi savjetujete?

KUSTURIĆ: Naša poruka svima koji žele da pokrenu svoj biznis jeste da se pokrenu i svoje ideje, želje i snove pokušaju ostvariti. Mi ćemo pomoći da njihov početak bude lakši. Takođe bi ih pozvali posjete naš internet sajt http://virtuo.ba gdje mogu da nađu više informacija o nama i našim uslugama.

PR

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!