Capital.ba

Vrijednost brenda Srbija 40 milijardi dolara

11.10.2018. / 8:15

LONDON,  Vrijednost brenda Srbija procijenjena je na 40 milijardi dolara na listi od stotinu zemalja koju je u izvještaju “Države kao brendovi 2018” objavila globalna konsultantska kompanija “Brend fajnens”.

Izvještaj pokazuje da Srbija zauzima 80. mjesto, što je za jedno mjesto više u odnosu na prošlu godinu.

Kompanija navodi da je vrijednost srpskog brenda porasla za 17 odsto, u odnosu na prošlogodišnju vrijednost od 34 milijarde dolara.

Na listi brendova našle su se još i Hrvatska i Slovenija, dok ostale zemlje u regionu nisu uvrštene na listu stotinu najvrijednijih.

“Forbs” piše da se SAD i dalje nalaze na prvom mjestu najvrijednijih brendova, a među prvih deset su i Kina, NJemačka, Velika Britanija, Japan, Francuska, Kanada, Italija, Indija i Južna Koreja. Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!