Capital.ba

Vlaović: Prioritet razvoj novih usluga

17.12.2013. / 9:54

vlaovicBANJALUKA, Generalni direktor kompanije “M:tel” Goran Vlaović izjavio da će ova kompanija u narednoj godini najviše snage uložiti u razvoj aplikativnih rješenja i novih usluga, a u planu je i širenje poslovanja na druga tržišta u Evropi.

“Naši korisnici u BiH, a uskoro i u dijaspori, mogu biti sigurni da ćemo im pružiti kvalitet i inovacije”, rekao je Vlaović i dodao da će jedna od novih usluga biti i “m:pejment”.

Vlaović je rekao za “Nezavisne novine” da će to će biti usluga jedinstvena na tržištu BiH, koja će omogućiti da telefon postane platna kartica.

“Očekuje nas uvođenje OTT usluga – veb i mobilne televizije. Takođe, OTT će omogućiti kreiranje sopstvene programske šeme, kao i gledanje vašeg televizijskog sadržaja gdje god da se nalazite. Pripremamo `lojaliti` program za naše vjerne korisnike, kroz koji će ostvariti niz dodatnih pogodnosti”, istakao je Vlaović.

On je naveo da će integrisane usluge biti odrednica ove kompanije i naredne godine, a očekivanja su da “M:tel” postane apsolutni lider u tom segmentu na tržištu BiH.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Vlaović: Prioritet razvoj novih usluga

    1. sudija

      sto se mene tice m:tel bi mogao za pocetak da ozbiljno shvati korisničke potrebe I svoje ugovorne obaveze, te da postojece usluge isporucuje kako je obecao, da ne kazem ugovorio.

      3g je smeće pravo, I brzine su cca 5 puta manje od ugovorenih, telefoni koje kupujemo štekaju, gase se, svako malo idu na servis, veze pucaju gotovo svaki dan, ili vrlo vrlo cesto ako ne bas svaki dan..podrska korisnicima gotovo na nuli itd itd….znaci, g. Direktore ima mjesta za napredovanje I bez m:pejmenta…