Capital.ba

Više od 200 hiljada lajkova za m:tel

20.10.2014. / 11:30

fb_206332BANJALUKA, Kompanija m:tel lider je u mnogim segmentima na tržištu BiH, a pokazalo se da je lider i u segmentu omiljenosti, saopšteno je iz kompanije.

Činjenica je da na prostoru BiH ne postoji domaći brend koji ima više lajkova na Facebooku od kompanije m:tel. Izuzetak su pojedini globalni brendovi, javne ličnosti i stranice sa citatima.

Koliko je onih koji podržavaju rad kompanije govori podatak da, kada bi sve m:tel fanove vodili na piknik, bilo bi potrebno 3599 autobusa ili 391 avion Airbus A380. Sa više od 200 000 Facebook korisnika, koji su klikom na like odlučili postali fanovi, kompanija m:tel postala je BH brend br. 1 u segmentu društvenih mreža.

To znači da se mnogo radi na dvosmjernoj komunikaciji sa prijateljima, a što je posebno vidljivo u poređenju sa drugim telekom operatorima koji nisu ni blizu ovakvog uspjeha, navodi se u saopštenju.

Statistika koja je dostupna na Facebooku kaže da kompanija m:tel najviše fanova ima iz Banjaluke, potom iz Sarajeva, a tu su odmah i Bijeljina, Tuzla, Doboj i Zenica. Zanimljiv je podatak da je malo gradova i opština u BiH iz kojih nema fanova.

Zvanična m:tel Facebook stranica je facebook.com/mtelbih. Lajkujte i vi najpopularniju stranicu na Facebooku u BiH, jer vas tamo svakodnevno očekuju korisne informacije i vijesti iz ponude i događaja koji se tiču kompanije m:tel, ali i zanimljive igrice, pokloni i brojna iznenađenja.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!