Capital.ba

Uvode se podsticaji za promociju domaćih proizvoda

24.03.2012. / 17:24

TUZLA, Ministarstvo poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva Federacije BiH /FBiH/ ima namjeru da uvede nove podsticaje kako bi se stvorili uslovi da domaći proizvodi dođu na police trgovačkih centara i time poveća njihova prodaja – najavljeno je danas iz ovog ministarstva.

U saopštenju se navodi da se pod ovim prvenstveno misli na podsticanje promovisanja domaćih proizvoda i njihovu zastupljenost u katalozima.

Federalni ministar poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva Jerko Ivanković-Lijanović i federalni ministar trgovine Milorad Bahilj danas su u Tuzli održali sastanak sa predstavnicima trgovačkih  centara “Bingo” i ostalih privrednih subjekata, odnosno domaćih proizvođača sa područja Tuzlanskog kantona, sa kojima su razgovorali o provođenju Zakona o unutrašnjoj trgovini, te podsticajima za bolje pozicioniranje domaćih proizvoda u trgovinama, koji su od velike važnosti za razvoj domaće poljoprivrede i otvaranje novih radnih mjesta.

Ivanković-Lijanović je istakao da trgovački lanci “Bingo” prednjače po zastupljenosti domaćih proizvoda, za razliku od drugih lanaca koji ne poštuju zakonom propisanu zastupljenost domaćih proizvoda.

Naglasivši uvjerenje da će program podsticaja u ovoj godini dati doprinos većoj zastupljenosti domaćih proizvoda na domaćem tržištu, ministar Ivanković-Lijanović je dodao da je to od velikog značaja zbog ulaska Hrvatske u EU, kada će zbog nemogućnosti izvoza proizvoda životinjskog porijekla u EU, tržište Hrvatske biti zatvoreno za proizvođače iz BiH.

U Bijeljini je juče održan sastanak ministra spoljne trgovine i ekonomskih odnosa sa entitetskim ministrima poljoprivrede, vodorivrede i šumarsta, te trgovine i turizma, predstavnicima Spoljnotrgovinske komore BiH, Kancelarije za veterinarstvo BiH, kao i najznačajnijim domaćim privrednicima na kojem je istaknuta važnost domaće prizvodnje i izvoza proizvoda BiH u skladu sa standardima EU. Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Uvode se podsticaji za promociju domaćih proizvoda

    1. Ela

      Zdravo svima,

      vec duze vremena pratim temu o nasim bosanskim proizvodima.Zasto jednostavno ne podignitu cijene uvoznim/inostranim proizvodima?!Kao prije u bivsoj YU (za koju me srce moje boli), importirani proizvoidi su uvjek bili skuplji. Uostalin vecinu inostranih proizvoda (brendova) smo mi proizvodili, stim sto smo uvozili sirovine. Kao naprimjer cokoladica Maks – u Njemackoj Mars, itd.
      Po mom misljenju gradzani BiH, bilo koje nacije, navikli su se prvih godina posle rata na inostrane produkte, pa cak i mlijeko. Moze biti da kvalitet nasih prozvoda momentalno nije najbolji, ali sam posve sigura da bi sa vremenom bio vrlo bolji, exklusivno bolji, nego kao sto je kvalitet inostranih brendova. Nasoj industriji treba vremena da bi dostigla kvalitet proizvodnje i vise ulaganja u markenting.

      Pozdrav