Capital.ba

Uspješna 2013. za Volvo zahvaljujući Kini

09.01.2014. / 17:34

volvoSTOKHOLM, Švedski proizvođač automobila Volvo, filijala kineske grupacije Ðili (Geely), uvećao je prodaju u 2013. zahvaljujući spektakularnom rastu u Kini.

Kina je krajem prošle godine postala vodeće tržište za Volvo uz rast prodaje od 1,4 odsto na 427.840 automobila u odnosu na 2012, prenosi agencija Frans pres.

“Nakon šest mjeseci snažnog rasta prodaje, rezultati na nivou cijele godine premašili su prošlogodišnje”, rekao je direktor Volva za marketing, prodaju i odnose s javnošću Alan Viser, dodajući da su u Kini ostvareni fantastični rezultati i da je u planu širenje u toj zemlji. Volvo je prošle godine otvorio drugu i treću fabriku u Kini, uz podršku Kineske razvojne banke.

Rezultati, međutim, oštro variraju od zemlje do zemlje. U SAD, koje su na nivou cijele 2013. ostale najveće tržište za švedsku kompaniju, prodaja je pala za 10 odsto u odnosu na 2012. U Švedskoj, trećem po veličini tržištu za kompaniju, prodaja je porasla za 0,8 odsto, a tržišni udio na 20 odsto.

Volvo, koji je od 2010. u vlasništvu kineskog Ðilija, nije iznio podatke o profitu u 2013. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!