“Unilever” očekuje širenje siromaštva u Evropi
29.08.2012. / 12:42
AMSTERDAM, Holandski proizvođač prehrambenih i kozmetičkih proizvoda “Unilever” očekuje širenje siromaštva u Evropi zbog dužničke krize u evrozoni, pa je odlučio prilagoditi svoju marketinšku strategiju.
“Unilever” će početi da koristi strategije koje je koristio u azijskim privredama u razvoju i na evropskom tržištu ponuditi robu u manjim pakovanjima čija je cijena pristupačnija osiromašenim potrošačima u zemljama zahvaćenim krizom.
“Ako potrošač u Španiji u kupovini potroši samo 17 evra, nećemo mu moći prodati prašak za rublje za polovinu tog budžeta”, objasnio je šef evropskog poslovanja “Unilevera” Jan Zijderveld.
Već sada “Unilever” u Grčkoj prodaje pire krompir ili majonez u minijaturnim pakovanjima, a u Španiji nudi deterdžent u malim pakovanjima, za pet do šest pranja – prenose mediji.
Tagovi: evrozonajan zijderveldsiromastvounilever
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]