“Uber” se žalio na oduzimanje licence u Londonu
15.10.2017. / 12:35
U međuvremenu su se predstavnici “Ubera” sastajali s čelnicima “TfL”, građani su u ogromnom broju podržali “Uber” putem online peticije, novi šef “Ubera” Dara Khosrowshahi poslao je pismo izvinjenja, a kompanija je sada i službeno uložila žalbu.
“Uber” je nadležnom sudu predao žalbu kojom želi preokrenuti odluku “TfL” i izboriti se za obnavljanje licence koja je službeno istekla 30. septembra. Sada, budući da je slučaj završio na sudu, “Uber” može nastaviti spajati putnike i vozače u Londonu sve dok taj proces ne završi. Prvo saslušanje zakazano je za 11. decembar, a britanski mediji očekuju da bi razrješenje parnice moglo potrajati nekoliko mjeseci, a možda i duže od godinu dana.
Uprkos tome što je žalba pokrenuta putem suda, u “Uberu” se i dalje uzdaju u konstruktivne razgovore s nadležnima, kako bi građani i turisti u Londonu mogli nastaviti da koriste njihovu aplikaciju. Tokom posljednja tri mjeseca na londonskom području zabilježeno je oko 3,5 miliona aktivnih korisnika “Ubera”.
SEEbiz
Tagovi: aplikacijagradski prevozizborLondodnTfLTransport for Londonubervazno
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]