Capital.ba

U Srbiji povećan broj pritužbi na rad banaka

26.02.2013. / 6:20

nbs-tablaBEOGRAD, Centru za zaštitu korisnika Narodne banke Srbije (NBS) u 2012. godini podnijeto je 1.777 pritužbi na rad finansijskih institucija, od čega je 85,1 odsto na rad banaka, objavila je u ponedjeljak centralna banka (www.nbs.rs).

U poređenju sa 2011. godinom broj primljenih pritužbi je veći za 58,4 odsto, čemu je, kako je navedeno, najviše doprinio Zakon o zaštiti korisnika finansijskih usluga koji je u primjeni od 5. decembra.

Na rad banaka podnijeto je 1.513 pritužbi, a najveći broj se odnosio na kredite (61,1 odsto), tekuće račune (17,3 odsto) i platne kartice (12,4 odsto).

Od ukupnog broja obavještenja i pritužbi primljenih u 2012. godine, 40,2 odsto se odnosilo na rad tri banke. Beta

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!